kvällen igår

igår var vi och festade hos en kompis vid namn adam :) ytterst trevligt var det där iaf.. dale m.fl fick komma och alla vi brudar och jesper och lite mer folk, sen lärde vi känna rebin javve ända jag kommer ihåg namnet på haha great :* alla drog hem utan jag annelie gabbi javve och rebin(derbi som jag kallade han) som stannade och dygnade hela natten, kollade typ film och skit.. jesper var med en bit in på natten också.. så jag har inte sovit någonting inatt wihu! men ah.. vid typ 7 på morgonen gick vi till statoil och jag vet inte vad, nyktert var det iallafall inte igår. 

lägger ut lite bilder, inga på mina bruds för jag vet inte vilka jag får lägga ut ;p














dales födelsedags present (; han fyllde ju 16 år också.








javve, helt däckad <3



jag kommer inte ens ihåg att jag tog denna bild?



och nu vart klockan 7 på morgonen.. vandring mot statoil

/sofiaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0