Bananskal?

ibland kan jag verkligen undra vafan jag tänker med.
idag på klassrådet så skulle vi berätta lite om hur vi hade
haft det på praon.tilda har varit på kinnarps och hon fick
laga mat åt borta lagen,
A;du skulle ju lag i något i maten
T;ah jag tänkte det men gjorde det aldrig
A; aha, hade det varit jag så skulle jag lagt
i något riktigt taskigt.......
ett  BANANSKAL!

asså herregud,det första man tänker på som riktigt
taskigt är verkligen ett bananskal.
kanske låter drygt med asså jag garva ner mig.
ganska pinsamt,för jag blev så dumförklarad sen
HAHAHA.

idag skulle jag varit på konfamöte, men det typ igår?
BRA JOBBAT ANTONIA!
så nu blir det typ bara chill
/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0